John Cena z zaskakującymi słowami na temat ostatnich wydarzeń z Vince'm McMahonem


John Cena pojawił się w środę gościnnie w The Howard Stern Show, gdzie został zapytany o ostatnie kontrowersje wokół Vince'a McMahona, który został pozwany przez Janel Grant. Niektórych słowa Johna Ceny zaskoczyły, a przeczytać je możecie poniżej. 

"Mogę powiedzieć tak: Jestem wielkim zwolennikiem miłości i przyjaźni, szczerości i komunikacji. Jednocześnie też jestem wielkim zwolennikiem odpowiedzialności.

Myślę że (Stern) wyjaśniłeś to dobrze, jeżeli czyjeś zachowanie leży poza Twoim system wartości to równowaga się zmienia, 'Nie jestem w stanie funkcjonować w świecie gdzie tak to działa', myślę że jest to końcowy rezultat bycia odpowiedzialnym."

"W obecnym momencie mam zamiar kochać osobę, którą kochałem, być jego przyjacielem. Mając na myśli, 'Hej, kocham Cię, musisz się wspiąć na tę górę.'

Jest takie powiedzenie 'nie wiesz kto jest Twoim przyjacielem dopóki jakiejś gówno nie wypłynie' albo jak zostanie przyparty do muru. Nie da się łatwo przełknąć obecnej sytuacji, ale można wesprzeć tę osobę słowami, 'Hej, kocham Cię.' To będzie ogromną góra do wspięcia się. Zobaczymy co się wydarzy i tyle.

Brzmi to banalnie, ale tak jest na dzisiejszy dzień. Ale tak jak wcześniej powiedziałem, mówię to otwarcie że kocham tego gościa, mam z nim świetne relacje i tyle."

Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki