John Cena miał zostać zwolniony na początku swojej przygody z WWE, John Cena na siłowni w Kanadzie, filmik Johna Ceny viralem w mediach społecznościowych

* Po internecie zaczął krążyć ponownie jeden z wątków wywiadu Johna Ceny dla Soscia Network z 2012 roku, kiedy to promował WrestleManię 28, gdzie miał zmierzyć się z The Rockiem w Once in a Lifetime Matchu. 

Mianowicie John Cena opowiedział o tym jak we wcześniejszym etapie jego kariery w WWE był pod toporem, albowiem Vince McMahon i Triple H chcieli go wtedy zwolnić z federacji. Poniżej w ramach ciekawostki możecie przeczytać tę wypowiedź.

"Kiedy nosiłem jeszcze buty i majtki zapaśnicze, gdzie miałem mieć w sobie ruthless aggression, byłem młody i dobry gość, nikt mnie w tej federacji nie lubił. Wiem, że Vince McMahon tego nie pochwali, ale on chciał mnie wtedy zwolnić, Triple H chciał mnie zwolnić, każdy mnie nienawidził."

* John Cena zjawił się w piątek w jednej z siłowni w mieście Port Coquitlam (okolice Vancouver), w Kanadzie, gdzie jednemu z fanów udało się zrobić z nim wspólne zdjęcie. Warto odnotować, że nie jest to pierwszy raz kiedy John Cena zjawia się w tej siłowni, tak jak i w innych z tych okolic, albowiem to właśnie w Vancouver, w Kanadzie poznał swoją ówczesną żonę Shay Shariatzadeh, z którą jest od 2020 roku.

* Viralem na Instagramie zrobił się natomiast filmik fana z Johnem Ceną na siłowni, kiedy to John Cena mocno spopularyzował gwiazdę muzyki Indyjskiej -  Shah Rukh Khana. Jeden z fanów Johna Ceny dyktował mu utwór piosenki Khana 'Bhali Si Surat", a on po chwili powtarzał i śpiewał. To bardzo spodobało się indyjskiej publiczności i dzięki temu filmik stał się viralem w ich regionie.

* Jako ostatnią ciekawostkę mogę podać fakt, że jest to 5000 post na tym blogu w ciągu prawie 11 lat, no ale to dzięki Wam ponieważ patrząc na statystyki to wciąż tu zaglądacie i czytacie. Pozdrawiam :).

Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki