John Cena o darmowym DLC do WWE 2K15 na PC i więcej


Dzisiejszego dnia zostało potwierdzone, że na wiosnę tego roku zostanie wydane WWE 2K15 na komputery. Z tej okazji, John Cena postanowił się nieco wypowiedzieć na ten temat.

O DLC do gry, które będzie za darmo:
''Jeden ze wspaniałych BONUSÓW otrzymała gra na PC, w którym będą niemal wszystkie DLC, które zostały wydane po WWE 2K15 w październiku, będą za darmo jako część pakietu. To niesamowita ilość dodatków: 36 dodatkowych zawodników, 4 nowych menadżerów, 26 pojedynków, 46 całych historii dla single playera oraz cut sceny w 2K Showcase, i wiele więcej. Nie trzeba być naukowcem, by wiedzieć, że to jest dość niesamowita propozycja.''

O WWE 2K15, które w końcu wyjdzie na PC:
''Dorastałem grając w gry na moim komputerze. Texas Instruments, Commodore 64... Byłem wielkim graczem komputerowym, gdy dorastałem, więc to jest duże. Nie tylko dla naszych fanów, ale również osobiście dla mnie. Fani o tym nie wiedzą, ale byłem ogromnym graczem komputerowym, który zakupił pokój gier, gdzie po prostu grałem w gry na komputerze. Dlatego nie zdziw się, jeśli 50 lat minie i Ty naprawdę będziesz siedział w swoim pokoju grając w gry komputerowe!''
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

2 comments

Kliknij tutaj comments
AshBlog
Jakub
21 kwietnia 2015 22:56 ×

O, jak fajnie :> Kupujesz?

Odpowiedz
avatar
22 kwietnia 2015 00:05 ×

Jeszcze nie wiem, się okaże za kilka tygodni, ale nie wiem czy nie lepiej poczekać na WWE 2K16 na jesień czy coś, o ile będzie w tamtym okresie :D

Odpowiedz
avatar

ConversionKonwersja BuźkiBuźki