Daniel Bryan nt. większego wsparcia fanów niż u Johna Ceny


Ostatnio Daniel Bryan udzielił wywiadu dla Digital Spy, gdzie udzielił odpowiedzi na sugestie prowadzącego, który wspomniał, że fani bardziej wspierają go niż na przykład takich zawodników jak John Cena i Roman Reigns. Poniżej przetłumaczona przeze mnie cała jego odpowiedź na ten temat.

''Częścią tajemnicy ludzi, którzy kochają mówią - 'Tak! Nawet jeśli ludzie mnie nie lubią, mają zabawę wznosząc palce do góry krzycząc 'Yes!'. Tak więc to jest część tajemnicy, ale inna rzecz o Johnie Cenie i Romanie Reignsie - nie to, że oni mieli łatwiejszą drogę na szczyt, John Cena był bliski zwolnienia zanim stał się po raz pierwszy WWE Championem - ale mieli prawdopodobnie o wiele łatwiejszą drogę niż ja miałem.

[Cena i Reigns] są bardziej prototypowymi gwiazdami WWE niż ja jestem. Tak więc kiedy przybyłem, nie sądziłem, że jakakolwiek z najlepszych osób patrzyła na mnie jak - 'Och, to jest ktoś, kto wygląda jako przyszły main eventer WrestleManii, a nawet przyszły WWE Champion, lub przyszły Intercontinental Champion!'

Patrzyli na mnie jak - 'Och, ten facet jest dobry w tym co robi, jest dobrym małym wrestlerem, może wyjść tam i pokazać widowisko - może stać się trochę popularny, ale nigdy nie będzie prawdziwym The Guy'. Zważywszy, że ktoś taki jak Roman Reigns i John Cena - ludzie patrzą na nich i myślą - 'Och, Ci faceci mogą być prawdziwymi The Guy, zobaczymy, co się wydarzy', i to nie byłem nigdy ja.''

Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki