Seth Rollins o swoim planie na Royal Rumble


Seth Rollins udzielił ostatnio wywiadu dla Brytyjskiego The Independent, gdzie wypowiedział się na temat swojego planu podczas jutrzejszej gali Royal Rumble. Możecie przeczytać o tym poniżej.

''Na pewno w swoim planie mam zamiar być WWE World Heavyweight Championem, nie przebierając w środkach. Rzeczy nie zawsze idą zgodnie z planem, ale byłem dosyć skuteczny w realizacji moich planów przez ostatnie kilka miesięcy, więc tak, jestem bardzo podekscytowany za tą szansę.'' 

''Jeśli zobaczyć listę zawodników, którzy mieli pojedynki z Brockiem Lesnarem od czasu jego powrotu, można powiedzieć, że jest to dosyć satysfakcjonujące, osobiście i zawodowo. Aby walczyć z Ceną i Lesnarem w tak wysokim profilu PPV jest dosyć niesamowite dla mnie, oraz inne pióro w mojej czapce do tego, co już było niesamowite w ciągu ostatniego roku.''
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki