''Kilka słów o...'' - John Cena Sr.


Ostatnio wpadłem na ciekawy pomysł, aby w jakimś stopniu przybliżyc wam ważne postacie w życiu Johna Ceny, nie wiem jak to generalnie wypadnie, ale no zobaczymy. Na pierwszy rzut rozpoczniemy od jego taty, Johna Ceny Sr. (Teksty są przetłumaczone w jego osobie, czyli tak jak on mówił, a raczej pisał).

John Cena Sr. jako Sędzia Pokoju (Justice of the Peace)
To wszystko zaczęło się od bardzo dobrze znanych nam słów oraz także od uścisku i uśmiechu, ''Wyjdziesz za mnie?'' Z odpowiedzią ''Tak'', drzwi są dla was teraz otwarte, abyście razem rozpoczęli swoją podróż. Podróż, która zabierze was w dół drogi, tocząc wspólnie życie. Ta droga składa się z opieki, dzielenia, starzenia się blisko siebie, razem. Jest to również czas planowania najważniejszych dla siebie dni w życiu. Zdecydowali byc jednym, wciąż indywidualnie, ale zawsze razem. W Massachusetts Justice miał zaszczyt tworzenia najważniejszych wspomnień przez dobrych 14 lat.

Od pierwszego spotkania z parą, do napisania ceremonii, próby, aż w końcu do tego wielkiego dnia, był dumny z tego, że stanowił komuś jego dzień, by utkwiło to na dobre w pamięci. Pamiętaj, ten dzień należy do waszej dwójki, wszystko powinno odzwierciedlac was samych, wasze myśli, waszą miłośc do siebie. Jestem gotowy asystowac wam w calym procesie ślubu oraz pomóc wam, aby teń dzień utkwił wam długo w pamięci.

~  “ Together We will create the memory.” ~











John, 

Nie możemy Tobie dziękować za sposób wykonania naszego ślubu w lipcu. Byłeś taki wspaniały, ludzie mówili nam przez całą nocą, jaki jesteś niesamowity. Cieszymy się, że byłeś częścią naszego ważnego dnia. Widzieliśmy Cię z daleka podczas Night of Champions w zeszłym miesiącu. Mamy nadzieję, że następnym razem będziemy mogli przyjść na show, by się z tobą przywitać. Dziękujemy Ci bardzo jeszcze raz. Naprawdę to doceniamy.
~ Z poważaniem Corey & Justin Weiner

John,
Dziękujemy za bycie Sędzią Pokoju podczas naszego ślubu. Twoje doświadczenie w pomaganiu z tym ślubem naprawdę nam pomogło, twoja osobowość, miłość oraz pasja do tego, pozwoliła uczynić ten dzień bardziej magicznym. Życzymy tobie wszystkiego najlepszego oraz wiele miłości.
~ Rebeccah & Brian Medina

John Cena, Sr./Johnny Fabulous
Zawsze byłem zafascynowany światem pro wrestlingu. Pamiętam, jak oglądałem go w telewizji, tak, w czarno-białym kolorze, ponieważ jeszcze nie było kolorowych telewizorów. Od legendarnego Waltera “Killera” Kowalskiego do świetnego Bruno Sammartino, który zawsze miał miejsce w moim sercu jako król dla tej dyscypliny, wrestlingu. Kiedy wyszla pierwsza kablowa telewizja, byłem jednym z pierwszych, którą ją otrzymał, abym mógł oglądać z synem wrestling. Sobota z TV, wrestling był marzeniem. Są tacy, którzy marzą i nic z tym nie robią. Ja zdecydowałem, że był to czas, aby coś z tym zrobić. Tak, poświęciłem swoje małżeństwo i rodzinę, aby dokończyć promocję tego biznesu. Potrzebowaliście show, więc mieliśmy je. Takie znakomitości jak Pedro Morales, Chief Jay Strongbow, Stan Stasiek, Victor Rivera i Classy Freddie Blassy. Wszystkie te gwiazdy dopiero poznawałem. Handsome Jimmy Valiant, The Grand Wizard i inni. Po ukończeniu promocji, zabrałem się za rodzinę. Po 34-latach, moja małżonka postanowiła iść dalej. Zdewastowała mnie, pięciu moich synów było tak oddalonych ode mnie. Pewnego dnia odpowiedziałem na reklamę spikera. Nie, nie byłem nim. Promotor zapytał mnie, czy chciałbym pracowac w ringu z talentem. Gotowe. Dlatego też razem stworzyliśmy niesławnego Johnny'ego Fabulousa. Ten charakter zwiedził wiele miast i miasteczek w świetnych Stanach Zjednoczonych, pozwoliło mi to na rozrywkę oraz na bycie jednym z największych fanów wrestlingu dzisiaj i wczoraj. Miałem zaszczyt pracowac z największymi młodymi talentami, obecnie na scenie niezależnej, oraz także z kilkoma legendami, które oglądałem dorastając. Znakomitości takie jak Captain Lou Albano, Tito Santana, Gregg The Hammer Valentine, Jim Duggan, Rick Flair, Tony Atlas Mick Foley oraz kilka młodych gwiazd, takich jak Matt Hardy, Chris Masters, Mickie James, lista nie ma końca. Pewnego dnia otrzymałem telefon od WWE. Chcieli użyć mnie do storyline'u z moim synem Johnem, Edge'm oraz Litą.

Stamtąd był Randy Orton, niesławne kopnięcie w moją głowę i w końcu, w styczniu 2014 roku, Orton znowu mnie zaatakował. Pewnego dnia, byc może rola się odwróci. Ale, to wszystko oddaje się do historii i emocji w świecie pro wrestlingu. Nadal jestem dostępny.

Jego produkty










Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki