Gazeta Writer uderza w WWE i Johna Cene


Emirates 24/7 opublikował artykuł z gazety saudyjskiej, publicysta Khaled Al Sulejman napisał na temat Johna Ceny oraz WWE kładąc największy nacisk na ich wizytę w luty. Al Sulejman napisał:
"John Cena...nie jesteś tu mile widziany..kilka lat temu  mogłem powiedzieć zdecydowanie odwrotnie, ale moje gorzkie doświadczenie z dziećmi i ich obsesja na punkcie Johna uczyniły mnie wstrętnego do ponownego zawitania w kraju..Jestem nawet gotów zmierzyć się z nim w ringu chociaż taki pomysł jest jak samobójstwo"

"W ciągu ostatnich kilku lat mój dom został przekształcony w ring zapaśniczy, gdzie ludzkie ciała latają, po całym domu rzucane są poduszki, mozna powiedzieć że mieszkanie stało się Madison Square Garden w Nowym Jorku..w tych latach pułki, ściany, szuflady były wypełnione zdjęciami zapaśników..skoro oni przychodzą rządzić naszymi umysłami ..to nie są mile widziani..nam osobom dorosłym czy dzieciom nie jest potrzebny ring, aby angażować się w brutalne walki.
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki