John Cena o powrocie, Alberto Del Rio, wystąpieniu w Total Divas oraz o kręceniu filmów


Niedawno Miami Herald rozmawiało z Johnem Ceną przed jego zbliżającym się powrotem podczas Hell in a Cell. Poniżej najważniejsze szczegóły wywiadu:

 Powrót po kontuzji: 

"Przez 8 tygodni nie miałem żadnego pojedynku i tak naprawdę chce być silny i gotowy, jak to tylko możliwe. W istocie będzie to mój pierwszy pojedynek w tym sezonie. Jestem bardzo podekscytowany swoim powrotem i sądzę, że pojedynek w niedzielę będzie szczególny."

 O przeciwniku Alberto Del Rio:

"Każdy kto może zostać mistrzem na tym poziomie, to zasługuje na szacunek. Staram się być facetem, który nie sprowadza zawodnika do dołu, bo miałem swój udział w zwycięstwach i porażkach... Nie można ignorować faktu, że jest mistrzem Wagi Ciężkiej."

  O udziale w Total Divas:

"To było dla mnie trudne, ale zgodziłem się pod wpływem Nikki. Chciałem pochwalić się nią, bo naprawdę ją kocham i w nią wierzę. Myślę, że widzowie będą mieli co oglądać w drugim sezonie Total Divas na E!"

  Kręcenie filmów:

"Uwielbiam koncerty w branży rozrywkowej. Koncerty i sport w rozrywce. Filmy to inna sprawa, one zajmują dużo cierpliwości, a ja nie wiem czy mam wystarczająco jej dużo."
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki