John Cena wyjawił, że wypił trzy piwa przed walką z Undertakerem na WrestleManii 34

Podczas gościnnego występu w Pat McAfee Show, John Cena powrócił do pamiętnej WrestleManii 34, gdzie został zesquasowany przez Undertakera w około trzy minuty. Według tego co powiedział, lider Cenation przystąpił do tego pojedynku po trzech.. piwach, ale być może bezalkoholowych ;). Warto przypomnieć fakt, że John Cena siedział na początku show wraz z fanami przy barierkach.

''Każdy był wyluzowany i oglądał show, ponieważ wszyscy oglądali je ze mną. I udało mi się nawiązać dobre relacje z niektórymi ludźmi, którzy przylecieli z Australii i ludźmi, którzy podróżowali z całych Stanów Zjednoczonych, dzieląc się z każdym różnymi piwami. Zdołałem wypić trzy duże piwa nim powiedziano mi że Undertaker tu jest. Przeskoczyłem barierki i poszedłem z nim walczyć.''

Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki