John Cena nie pojawi się na WrestleManii 38? Więcej o jego dalszej przyszłości w WWE

John Cena pojawił się w The Ellen Show, gdzie promował oczywiście serial Peacemaker na HBO Max. Poruszono tam jeden z ważniejszych tematów, czyli to, czy pojawi się na zbliżającej się wielkimi krokami WrestleManii 38. Niestety jego wypowiedź raczej niczego dobrego nie wróży, ale zarazem daje dobre wiadomości.

''WrestleMania przeważnie odbywa się pod koniec marca/początek kwietnia. Nie wiem czy pojawię się tam w tym roku. I jest to dobra zagadka, ponieważ jest wiele dobrych okazji żeby się pojawić, czego z chęcią bym się podjął, ale jeśli to wszystko się na siebie nałoży, nie wiem czy będę wstanie wystąpić na WrestleManii.''

''Ale coś Ci powiem oraz tym, którzy to oglądają, nie skończyłem z WWE w dłuższej perspektywie. To mój dom, kocham go. Miałem możliwość występów we wakacje przez kilkanaście tygodni, gdzie mogłem rozbawiać publiczność, kiedy ta powróciła na areny, dlatego jestem daleko od swojego ostatniego występu.''


Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki