CM Punk na temat umiejętności aktorskich Johna Ceny w Hollywood

Obecna gwiazda AEW - CM Punk udzielił ostatnio wywiadu dla ET Canada, gdzie został zapytany o poziom aktorski Johna Ceny w Hollywood. Były mistrz WWE udzielił pozytywnej odpowiedzi, którą możecie przeczytać poniżej.

"Cena zawsze był zabawnym gościem. Zawsze tak sądziłem na zapleczu, i myślę że każdy kto z nim pracował też tak myśli. Dużo facetów z samego topu z WWE być może nie chce tego przyjąć, ale jesteśmy jak aktorzy." 

"Czytałem o tym jak James Gunn powiedział, że John Cena jest najlepszym improzującym aktorem, z którym udało mu się pracować. I to mnie w sumie nie dziwi. Robimy to każdego dnia od dekad. Jeśli przejdziemy do filmu, myślę że w większości ludzie są zaskoczeni, 'Oh wow, myślałem że będzie tylko umięśnionym i sztywnym facetem.' Nie jestem zaskoczony, że John rządzi tam."

Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki