John Cena na temat Becky Lynch, porównanie początku ich przygody w WWE


John Cena wypowiedział się ostatnio na temat postaci Becky Lynch, stwierdzając że oboje przechodzili podobne drogi w swoich karierach. Oto co powiedział:

'Jestem naprawdę bardzo szczęśliwy, że Becky Lynch znalazła swoją osobowość, która wyniosła ją na wyżyny, dzięki czemu stała się bardzo popularna.'

'Bylem bliski zwolnienia. Byłem w podobnym scenariuszu co Becky Lynch, gdzie byłbym zapomniany, że mnie odpuścili, więc wziąłem wszystko na siebie. Wziąłem szansę na zmianę swojego charakteru i pracowałem nad nią, nigdy się nie zatrzymałem. I nie byłem korporacyjnym wyborem w pierwszej kolejności, drugiej, trzeciej, czwartej, piątej czy szóstej, ale publiczność robiła hałas. Połączyłem się z fanami, a reszta jest już historią. I to jest właśnie wspaniałe w WWE.'
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki