John Cena przeprosił The Rocka za wcześniejsze słowa


Ostatnimi czasy można zauważyć tendencję, w której to John Cena więcej czasu spędza w Hollywood aniżeli w ringu WWE, co można także porównać do sytuacji z The Rockiem, w której Cena zarzucał mu w sumie to, co on teraz robi. Lider Cenation w wypowiedzi dla The Gorilla Position postanowił przeprosić Dwayne'a.

''Przepraszam za to, że byłem w błędzie. To najlepsza rzecz jaką jestem w stanie zrobić. To bardzo trudny temat, kiedy wyzwałem Dwayne'a z powodu jego ignorancji. Nazwałem go kimś, kto miał wizję w tunelu w WWE i nie rozumiał procesu, kiedy grasz w filmach, i nie możesz robić niczego innego, ponieważ jeśli coś zepsujesz - jeśli Seth Rollins rozwalił mi nos - nie mógłbym dokończyć filmu, i podobnie może mieć setka innych ludzi. Jeśli zatrzymam produkcję, może to spowodować wstrzymanie produkcji. To powoduje utratę pieniędzy. Utrudnia to sukces filmu, więc jeszcze raz, byłem głupi, samolubny i ignorancki, co pozwoliło także zrobić coś niesamowitego w telewizji, co oboje zresztą zrobiliśmy. Dyskusje, które miałem z Dwayne'm wiele razy są czymś, co z przyjemnością opowiadam dziennikarzom. Byłem ignorantem.''
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki