Reżyser 'Ferdinanda' o tym, dlaczego John Cena był idealnym wyborem

 

Reżyser 'Ferdinanda' - Carlos Saldanha wypowiedział się na temat wyboru Johna Ceny jako tytułowy głos produkcji Blue Sky. Wyjaśnił dlaczego John Cena był idealnym kandydatem.

''Wygląda jak Ferdinand, jest wielki i taki poruszający. Kiedy wypowiadał pierwsze strony, to było jak magia. Stał się postacią. Jest postacią. To co raz się wydarzyło, wszystko było dobre.''

''Blue Sky szukało kogoś wielkiego z lżejszą stroną i odnaleźli mnie. Oczywiście powiedziałem, że chcę to zrobić. Naprawdę lubię dobre historie, kiedy to czytałem i czytałem, polubiłem to i chciałem być tego częścią.'' - powiedział John.

Premiera Ferdinanda w kinach odbędzie się 15 grudnia, czyli już w nadchodzący piątek.
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki