Nikki Bella o wcześniej złamanym nosie Johna Ceny


Nikki Bella udzieliła ostatnio wywiadu dla FOXSports.com, gdzie wypowiedziała się na temat wcześniej złamanego nosa Johna Ceny:

''Byłam przerażona. Kiedy widzisz czyjś nos z boku jego twarzy, z tryskającą krwią, i w dodatku kochasz tego faceta i Cię on obchodzi, zastanawiałam się po prostu co się dzieje, dlaczego on nie wraca? Ale Ty wiesz, że John jest supermanem, dlatego dokończył pojedynek. Ale wciąż byłam przerażona, zostałam z nim w szpitalu tego wieczoru. Miał ważną operację. Byłam jego pielęgniarką cały tydzień, ale świetnie sobie radzi. Jest teraz w 100% zdrowy, nigdy wcześniej nie widziałam kogoś kto mógłby tak zdrowieć, jak John. On zdrowieje tak szybko i jest taki silny, ale było to bardzo przerażające.''
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki