Kurt Angle pochlebnie na temat Johna Ceny


Kurt Angle na swojej oficjalnej stronie opublikował obszerny wpis na temat porównania jego chantów ''You Suck'' do tego, jakie otrzymuje obecnie John Cena. Poniżej macie przetłumaczony cały jego komentarz na ten temat.

''Dla mnie, będąc heelem, chanty ''You Suck'' zostały zapoczątkowane, kiedy Edge zachęcał fanów, aby to robili. Oni nigdy nie przestali, nawet wtedy, kiedy stałem się babyface'm. W mojej opinii, Cena został umieszczony w pozycji, gdzie nie jest do pokonania, gdzie rzadko przegrywa. To nie był pomysł Ceny, aby zrobić z siebie niepokonanego. Był to człowiek z zarządu. Wielu fanów było zdegustowanych, że ktoś może tyle wygrywać, dlatego przestali go lubić. Wierzę, że wrestling potrzebował superbohatera i Cena był tym facetem. Do każdego fana wrestlingu, który nie lubi Ceny, co najmniej, trzeba przyznać, że jest naprawdę dobry. Jestem naprawdę zdziwiony umiejętnościami ringowymi i pojedynkami Ceny. Naprawdę umocnił swoją grę, zwłaszcza w późniejszej fazie kariery, nie wykazując żadnych oznak spowolnienia w ostatnim czasie. Cena konsekwentnie tworzy wspaniałe pojedynki. Otrzymuje także czas niezbędny do stworzenia takich pojedynków. 20 minut na RAW to rzadkość dzisiaj, ale Cena dostaje te minuty, kiedy walczy, czasem nawet więcej. Powinien dostać ten czas, ponieważ jest tak dobry. Czy inne talenty potrafią to samo? Pewnie tak, ale dlaczego nie naprawić to, co jest zepsute? Kiedy byłem w WWE, również miałem odpowiedni czas do stworzenia takich pojedynków, i Cena zdobył to prawo.''
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

1 comments:

Kliknij tutaj comments
Anonimowy
Jakub
1 sierpnia 2015 17:03 ×

I bardzo dobrze. A hejterzy niech się zamkną.

Anonimowy
Odpowiedz
avatar

ConversionKonwersja BuźkiBuźki