Neville jeszcze raz o starciu z Johnem Ceną


Neville udzielił wywiadu dla Ring Rust Radio przed galą Money in the Bank w niedzielę, gdzie po raz kolejny wypowiedział się na temat starcia z Johnem Ceną na RAW kilka tygodni temu.

''To starcie było ogromne dla mnie. To było bardzo surrealistyczne stojąc po drugiej stronie ringu z Johnem Ceną na Monday Night RAW. Uważam, że to naprawdę dla mnie wiele. To była prawdziwa szansa, której potrzebowałem, i John jest gwiazdą WWE. Jest topową gościem w WWE od wielu lat. Fakt jest taki, że miałem taką szansę i pójście z nim jeden na jednego było wspaniałe. To umieściło mnie przed oczami fanów WWE i świata. To było naprawdę fajne doświadczenie, to była świetna zabawa, to było bezcenne.''
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki