Czy wiedziałeś że...? #7


John Cena przyznał dwa lata temu, że zdarzyło mu się raz popuścić w spodnie podczas swojego pojedynku. Wszystko w sumie wyszło w jednym z odcinków Total Divas, kiedy to Nikki Bella naśmiewała się z tego, że Natalya podczas swojego pojedynku z Naomi na gali Superstars nie zdołał wstrzymać dostatecznie moczu. John Cena nie śmiał się z tego, mało tego, w zamian powiedział jej o tej sytuacji.

''Popuściłem raz. Musiałem wyrzucić [slipy] z dala. To było w Saskatoon, Saskatchewan, miałem zatrucie pokarmowe i wciąż musiałem wyjść walczyć. Każdy widział, że byłem zakłopotany.''

John Cena wypowiedział się o tej sytuacji w jednym z magazynów w 2008, lecz tam podał inną lokalizację. 

''To było w Winnipeg, walczyłem ze Scottem Steinerem, z Bull Buchananem jako mój lokaj. Miałem zatrucie pokarmowe i myślałem, że nie będę w stanie walczyć, ale mimo wszystko wyszedłem tam. Przyjąłem DDT, wydostałem się z ringu i time-heeper był tam. Spojrzałem mu w oczy i powiedziałem ''Gdzie mogę rzygać?'' i odpowiedział, ''Pod ringiem''. Więc wszedłem pod ring i zwymiotowałem, każdy o tym wiedział. Kiedy już rzygałem, popuściłem w slipy. Na szczęście, to była końcówka pojedynku, ale nic nigdy nie było na szczycie od tamtego czasu.''

Jeśli rzeczywiście to było starcie ze Steinerem, to miało ono miejsce w Jacksonville, na Florydzie 14 grudnia 2002 roku. Według TheHistoryofWWE.com, Cena walczył tylko raz ze Steinerem, w 2002 roku, obaj nie walczyli ze sobą na live eventach w Saskatoon i Winnipeg.  
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki