John Cena o młodych talentach oraz o możliwej walce z Hulkiem Hoganem


Scott Fishman z  The Miami Herald rozmawiał ostatnio z Johnem Ceną i Hulkiem Hoganem na różne tematy, ja przetłumaczyłem te, w których odpowiadał tylko John Cena.

O młodych talentach w WWE:
''To jest ich chwila. Oni muszą robic swoje najlepiej, by opanowac to.. Byłoby interesujące zobaczyc zmiany w firmie oraz to jak rekrutują talenty. Pieniądze i środki WWE ukazało światło Performence Center, gdzie poważnie znajdują talenty, rekrutują ich i robią z nich najlepszych. Jeśli są już gotowi na pojawienie się na Monday Night RAW, to oznacza że są gotowi do pracy.''

O możliwej walce z Hulkiem Hoganem:
''Robię to, co kocham, więc dlatego jak wstaje każdego dnia, to nie jest to praca..Wymarzonym rywalem dla mnie jest Stone Cold Steve Austin, Hulk Hogan i Sting. Nie jestem pewny, czy będę miał kiedykolwiek okazję stanąc z którymś w ringu, ale słyszano ostatnie słowa Hogana, jeśli miałby ostatnią walkę w karierze, to zmierzyłby się ze mną. Byłby to dla mnie największy honor jaki kiedykolwiek otrzymam.''
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki