John Cena o filmie, przy którym się rozpłakał, o byciu ojcem pewnego dnia i więcej

 

John Cena udzielił wywiadu dla Mashable, gdzie zostało poruszonych kilka ciekawych tematów. Pytania i odpowiedzi poniżej:

O byciu ojcem pewnego dnia:
''Zrobiłbym co tylko mógł, aby być odpowiedzialnym, pełen szacunku oraz być przykładem, i myślę, że pozwoliłby dziecku poznać błędy, które popełniłem w swoim życiu, w nadziei, że ono by ich nie popełniło. Ale wiem, że dzięki tym błędom, jestem teraz kim jestem, więc jest to trudne terytorium.''

Film, przy którym się rozpłakał:
''Jestem emocjonalnym facetem, i pewne kwestie mnie ruszają. Dosłownie - oglądałem The Darkest Hour w drodze powrotnej z Londynu i nie mogłem przestać płakać. To było niesamowite. Byłem w samolocie, będąc z wszystkimi i płacząc jak małe dziecko. Z jakiegoś powodu mnie to ruszyło. Nie mogłem przestać od momentu kiedy się zaczęło.''

Męskość:
''Spędziłem tak dużo czasu w swoim życiu, aby stać się symbolem siły. Czuję się bardziej komfortowo z tym, kim jestem, i myślę że czuję się bardziej komfortowo z moimi emocjami. Myślę, że jako kultura zmieniamy się i zdaję sobie sprawę że jest to absolutnie okej.''
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki