Obecne plany na Johna Cenę podczas Road To WrestleManii 34


Wszystko na to wskazuje, że kolejnym rywalem Johna Ceny będzie Elias. Po tym jak Samoa Joe doznał kontuzji, jego występ w Royal Rumble Matchu jest już nieaktualny, tak samo jak występy po samym PPV. To także wyklucza feud Johna Ceny z Samoa Joe, a jako że ten zostanie bez rywala, Elias ma być planem zastępczym.

Choć jak dla mnie mogliby go wrzucić nawet do Elimination Chamber Matchu o pas Universal, jeśli doszedłby w ogóle do skutku. Wygrać by nie wygrał, ale myślę że byłoby to lepsze niż walka z Eliasem.

Na WrestleManii 34 planowana jest wciąż potyczka Johna Ceny z Undertakerem.
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

2 comments

Kliknij tutaj comments
Mateusz3:16
Jakub
17 stycznia 2018 14:19 ×

Elimination chamber byłoby fajnym pomysłem ale ja tam Eliasa lubiei i myślę że ten feud wyjdzie ciekawie

Odpowiedz
avatar
Panda
Jakub
17 stycznia 2018 16:48 ×

Szkoda nawet nie wiedziałem że Samoa Joe doznał kontuzji :(. Jednak dla mnie Elias jest słaby nawet jakoś jego finisher nie robi zbyt dobrego wrażenia więc dla mnie taki feud byłby słaby niestety.

Odpowiedz
avatar

ConversionKonwersja BuźkiBuźki