John Cena wyjaśnia dlaczego Chicago jest dla niego wyjątkowe

 

Na stronie internetowej Sun Times Chicago pojawił się artykuł, w którym to pojawił się komentarz Johna Ceny odnośnie Chicago, mimo że był wtedy obecny w Los Angeles na premierze Ferdinanda. Generalnie wyjaśnił, dlaczego Chicago zagrało dużą rolę w jego życiu, zawodowo, ale i też prywatnie.

''Chicago jest dla mnie wyjątkowym miastem. Miałem tutaj swoją pierwszą walke w WWE - to od tego momentu rozpoczęła się moja kariera w Chicago. A co najważniejsze, kobieta, którą mam zamiar poślubić - mieliśmy swoją pierwszą randkę w Gibsons. Tak więc jak widać, moja kariera i życie prywatne jest bliskim połączeniem z Chicago. Nikki i ja bardzo kochamy to miasto. Będziemy chcieli tu wrócić i bawić się, tak bardzo jak tylko potrafimy.''
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki