Odczucia Johna Ceny przy programie Dolpha ZIgglera i Miza z zeszłego roku


Justin Barrasso z Sports Illustrated przeprowadził ostatnio wywiad z byłem writerem WWE - Jimmym Jacobsem, gdzie został poruszony temat feudu Dolpha Zigglera z The Mizem z 2016 roku, gdzie na szali była kariera i tytuł. Jacobs stwierdził, że John Cena był sceptycznie do tego nastawiony. Oto jego wypowiedzi.

John Cena o tym, kiedy usłyszał o tym programie
''John Cena był dla mnie zawsze wspaniały. John widział, że mam pasję, dlatego zawsze do mnie przychodził. Zapytał mnie co tego dnia będę robił w Cleveland, więc mu powiedziałem. Odpowiedział tak,'no cóż, zobaczymy jak to będzie.' Był naprawdę sceptyczny, mówiąc po prostu, 'myślę, że to nie zadziała.' I nic nie miałem do Johna. John był gościem. Naprawdę uwielbiam Johna Cenę. Ale mimo tego, nie było typowej gadki przez Miza i Zigglera mówiąc, 'skopię Ci tyłek!' Po prostu postawiliśmy karierę Dolpha na szali.''

''John powiedział do mnie, 'jesteśmy w yay-boo biznesie. Albo będą cheerować Dolpha Zigglera albo buczeć na Miza.' Więc powiedziałem, 'Dobrze, wchodzimy za 4 minuty, zobaczymy jak to będzie.''


John Cena po skończonym programie
'John patrzył na to z 'Gorilly'. Po wszystkim powiedział, 'byłem sceptyczny do tego, ale to było jak homerun. Naprawdę to czułem. 'Byłem z tego naprawdę dumny.''
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki