John Cena o rozmowie z Khalim po hindusku, o ostatniej wizycie w Indiach i więcej

 

John Cena poleciał do Australii, a dokładniej to do Sydney, gdzie promował bajkę ''Ferdinand'', w której użyczył głosu głównej postaci. Lider Cenation wypowiadał się w wielu kwestiach, jak chociażby o swoim dzieciństwie, o czym było już tutaj pisane, ale także o zawodnikach i fanach z Indii. Oto wszystkie jego wypowiedzi.

O rozmowie Johna Ceny z Khalim po hindusku
''Nie pamiętam za wiele, ponieważ była to część skryptu. Z tego co trochę pamiętam, wciąż używając dwóch słów komunikując się z Hindusami: 'Samajh gaya?' Myślę, że to oznacza 'czy to rozumiesz?' Dlatego nie wiem za wiele, jednak kiedy powiem 'samajh gaya?, i dostaje odpowiedzi 'tak' lub 'nie', to wiem, że ich rozumiem, i Ci zaczynają mnie obserwować.''

Odnośnie WWE
''To wspaniale widzieć wielu zawodników z Indii, jak na przykład Khali czy teraz Jinder Mahal. To znaczy, byłem fanem WWE od momentu kiedy byłem dzieckiem, teraz jestem jednym z zawodników, który jest 16-krotnym mistrzem. Więc to naturalny progres, i miejmy nadzieję, że przyszłość przyniesie więcej wrestlerów z Indii.''

O ostatniej wizycie w Indiach w 2005 roku
''Nie ma słów, które opisałyby tą przepiękną podróż do Indii. To najlepsze doświadczenie jakie kiedykolwiek zebrałem, coś o czym nigdy nie myślałem, przez całe moje życie.''

O fanach w Indiach
''Nawet nie wiecie jak jestem wdzięczny, że mam tyle fanów w Indiach. Każdego dnia, wchodzę na moje konta społecznościowe i widzę wielu fanów z Indii, którzy chcą ze mną porozmawiać.''

O tym, że nie wystąpi na grudniowym evencie w New Delhi
''To rzeczy, na których nie ma się wpływu. Nie mogę się doczekać, aby pojechać do Indii i spotkać moich fanów ponownie.''
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki