John Cena o pracy dla Make-A-Wish, o grze na fortepianie i więcej

 

Jak wczoraj wspominałem, John Cena pojawił się na okładce Parade Magazine, gdzie udzielił również wywiadu. Poniżej najciekawsze poruszone wątki:

O pracy dla fundacji Make-A-Wish, jego odczucia:
''Podekscytowanie, nie do opisania. To, że jestem na samym końcu opowieści, życzenie? To absurd, o którym się myśli. Każdy musi zarabiać na życie, ale czy można także wpłynąć na człowieka? To dobry pomysł. To daje mi takie uczucie jak, jestem w dobrym miejscu i robię to, co powinno się robić z moim życiem.''

O tym jak Nikki Bella wyjawia jego miękką stronę:
''W WWE, często się chce, aby ludzie myśleli, 'oh, jestem twardy'', ale teraz stwierdził iż wie, że 'twardy facet to ten, kto trzyma rękę kobiety.''

O grze na fortepianie:
''Mówię sobie, 'możesz przeglądać internet przez 15 minut lub poświęcić czas na naukę swoich umiejętności.' Czego mogę się nauczyć w 15 minut? Może przez pierwsze 15 minut dowiesz się, gdzie leży literka C. Jednak po 125 godzinach, nauczysz się grać na fortepianie.''
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki