Triple Threat Match na SummerSlam?


Podobno istnieje sporo prawdopodobieństwo, że na SummerSlam ujrzymy triple threat match o pas mistrzowski WWE, w którym Jinder Mahal miałby bronić tytułu przeciwko Johnowi Cenie i Shinsuke Nakamurze. Prawdopodobnie zaspoilerował to plakat SummerSlam, na którym znajdują się wyżej wymienione osoby, oraz zawodnicy z trzech innych, ogłoszonych już walk.

Ponoć spadła spora fala krytyki, że takie starcie jak John Cena vs. Shinsuke Nakamura odbędzie się na tygodniówce, więc istnieje możliwość, że walka po prostu w ogóle się nawet nie odbędzie, bo obaj zostaną na przykład zaatakowani, więc w prosty sposób ustaliłoby się triple threat match na SummerSlam. Co z tego wyjdzie, dowiemy się już we wtorek.
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

4 comments

Kliknij tutaj comments
Mateusz3:16
Jakub
28 lipca 2017 22:32 ×

Nie rozumiem ekscytacji związanej z Nakamura, mam wrażenie jakby ludzie nie potrsfili myśleć samodzielnie i szli za resztą. Co jest w nim takiego wspaniałego? Dla mnie nic, nie rozumiem czemu jego walka z Cena miałaby być dream matchem,jak dla mnie może odbyć sie na SD i niech Cena wygra i 1vs1 z Mahalem nana SSlam

Odpowiedz
avatar
Panda
Jakub
29 lipca 2017 04:52 ×

Nakamura dla mnie jest niesamowity w końcu to japończyk lubię go każdy ma inne odczucia co do innych zawodników. Więc mimo że fajnie że on jest tutaj choć pewnie zbyt długo w WWE nie będzie dobrze jest słyszeć jego song i wejście, nie obraziłbym się na taki triple threat match

Odpowiedz
avatar
Mateusz3:16
Jakub
29 lipca 2017 09:34 ×

Właśnie w tym rzecz, że każdy ma inne oczucia, jednak nie spotkałem sie z osobą która by nie lubiła Nakamury i to jest troche straszne. Jego song przyznam jest niezły ale w sumie na tym się kończą plusy Nakamury, ring skill tez mnie nie porywa, nie lubie tego mocnego stylu, praktycznie same kopniecia, wole bardziej mieszany styl i sądzę że Nakamura jeśli nie dostanie dobrego ringowo rywala nie da rady stworzyć dobrego i emocjonujacego starcia

Odpowiedz
avatar
Panda
Jakub
29 lipca 2017 16:39 ×

Według mnie WWE trochę za późno wzieło Nakamurę jedyne dobre walki które były by emocjonujące to naprawdę jakieś ekstremalne typy walk

Odpowiedz
avatar

ConversionKonwersja BuźkiBuźki