Shinsuke Nakamura przejął zadanie, które należało do Johna Ceny


Po tym jak Shinsuke Nakamura zadebiutował na SmackDown, przez ostatnie trzy tygodnie zaczął pojawiać się w dark matchach po gali, gdzie walczył z Dolphem Zigglerem.

Jak się okazało, Nakamura zastąpił z miejsca Johna Cenę, który udał się na przerwę od występów w ringu. Powód jest prosty, jak podaje Wrestling Observer News, chodzi o utrzymanie publiczności, aby Ci zostali na 205 Live, które zawsze odbywa się po SmackDown, gdzie też widownia jest bardzo kiepska.

Teraz kiedy nie ma Johna Ceny, to Nakamura ma być najważniejszym babyfacem na niebieskiej tygodniówce.

Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

5 comments

Kliknij tutaj comments
Mateusz3:16
Jakub
21 kwietnia 2017 12:55 ×

Nie wiem co oni widzą w tym Nakamurze dla mnie jest przeciętny. Moze poza wwe byl ok ale nwm nie oglądam innych federacji, ale w wwe jest kiepski i jest masa lepszych zawodników

Odpowiedz
avatar
Panda
Jakub
21 kwietnia 2017 13:46 ×

Ja z tobą się nie zgodzę. Nakamura w WWE walczy prawie ponad rok może nie jest utytułowany jak Cena w WWE ale może zrobią tak żeby nakamura też trochę był jak John Cena i zdobył najważniejszy tytuł na Smackdown, ja kibicuję im obu.

Odpowiedz
avatar
Mateusz3:16
Jakub
21 kwietnia 2017 14:05 ×

Nie chodzilo mi o jego osiągnięcia bo wiadomo w rok nie da sie osiągnąć tyle co w 15 lat ale chodzi ogolnie o jego postać gimmick o micu nie wspomne bo ma gorszy niz Roman ktory jest hejtowany mimo ze jest lepszy. Nakamura moze i byl dobry na scenie niezależnej ale w wwe ktos taki mi nie odpiwiada, a jego ring skill mnie nie przekonuje przynajmniej z tego co widzialem w wwe. Szanuje go ale jako zawodnik mi nie odpiwiada

Odpowiedz
avatar
Panda
Jakub
21 kwietnia 2017 19:51 ×

Każdy ma swoje wrażenia , pomimo tego że ja bardzo mało heeló'w lubie :D

Odpowiedz
avatar
Mateusz3:16
Jakub
22 kwietnia 2017 08:41 ×

No tak kazdy woli kogoś innego. Ja tam wole dobrych heelow niz slabych face'ow a Nakamura niestety jest dla mnie słabym facem, jako heel mógłby sie sprawdzić patrząc chociażby na jego brutalny styl.

Odpowiedz
avatar

ConversionKonwersja BuźkiBuźki