Kurt Angle porównuje swój chant "You Suck" z "Lets Go Cena, Cena Sucks"


Kurt Angle wziął udział w Q&A Reddit, gdzie odpowiadał na pytania fanów. Jedno z nich nawiązało do porównania chantów "You Suck" z "Lets Go Cena, Cena Sucks'". Oto co powiedział:

"Nie wiem, czy ktokolwiek miał taką zależność jaką ma John Cena. Znacie te całe chanty ''Lets Go Cena, Cena Sucks!''. Myślę, że jest wielu ludzi, którzy wybitnie nie lubią Johna Ceny, prawdopodobnie przez to, że ciągle wygrywa. Przez wiele lat, nie widziałem Johna który przegrał. Zawsze wygrywa na końcu swojego programu. Vince McMahon zrobił z niego zwyczajnie wspaniałego. Myślę, że to nie dlatego, ponieważ nie ma umiejętności wrestlingowych. Tak naprawdę, ma je. To jest to, "O Boże, przez niego mam dość! Ciągle wygrywa!"

"Więc jest zróżnicowana aura pomiędzy moim "You Suck!'', a "Cena Sucks!" Johna Ceny. Myślę także, że to dlatego ponieważ ja przegrywałem wiele razy więcej niż John. Ale John był babyfacem. Kiedyś ja nim byłem, też nie przegrywałem. Lecz byłem heelem wiele razy, i było z tym okej. [..]

Z Johnem było tak, "Boże, mam go dość, ponieważ ciągle wygrywa!"
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki