AJ Styles wyjaśnia, dlaczego John Cena jest lepszy od niego


AJ Styles udzielił ostatnio wypowiedzi na temat Johna Ceny, którego uważa za lepszego od niego, wyjaśnił dlaczego tak jest. Tak więc oto co powiedział:
"Słuchaj, stajesz się świetny, kiedy pracujesz z gośćmi, którzy są lepsi od Ciebie. I nie mam nic przeciwko temu żeby powiedzieć Ci, że John Cena jest lepszy ode mnie. Nauczyłem się wiele od tego gościa, to małe rzeczy, które tworzą coś świetnego i wierzę w to, że to właśnie przez to mamy wspaniałe walki razem, ponieważ jestem gotów słuchać i rozumieć, a nawet wtedy, kiedy moje ego mówi "Co? To głupie.", Im więcej o tym myślę, ''Nie. Ma rację." Tak więc możesz ogarnąć swoje ego, kiedy jesteś w ringu - no wiesz, byłem tyle samo czasu w ringu co John Cena, ale level tego gościa jaki ma w ringu zaskoczył mnie."
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki