WYWIAD: John Cena na temat emerytury, o występach na WrestleManii i więcej


John Cena udzielił wczoraj wywiadu dla Sky Sports, gdzie promował dzisiejsze Elimination Chamber.

Na temat emerytury:
"Jestem daleko od emerytury. Czuję się najlepiej psychicznie w tym momencie. Nie sądzę, że to jakiś sekret dla kogokolwiek, że to jest to, co kocham robić najbardziej i jestem daleko od końca. Jestem bardzo dumny, że jestem w stanie robić to po 16 mistrzostwach, i tak jak zawsze mówię, mój następny pojedynek jest moim najlepszym. Chcę pokazać wszystkim, którzy oglądają, że wciąż moja forma jest najlepsza."

Na temat AJ Stylesa:
"Świadectwem dla AJa jest to, że jest jedną z najlepszych, jeśli nie najlepszych gwiazd WWE, która występuje każdej nocy w ringu."

O występach na WrestleManii:
"Każda WrestleMania jest najważniejszym dniem w roku dla każdej gwiazdy WWE. To jest jak Super Bowl. WrestleMania znaczy dla mnie dużo, w zeszłym roku powiedziano mi, że nie będę wstanie się tam pojawić, lecz zapracowałem na to, żeby się jednak zjawić. Jestem zdrowy, czuję się świetnie, i po przerwie w zeszłym roku, chce występować dla WWE Universe w naszym największym dniu."


Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki