WYWIAD: John Cena o karierze poza WWE, rywalu na WM33 i więcej


John Cena udzielił ostatnio wywiadu dla ESPN w ramach powrotu do WWE. Poniżej najważniejsze szczegóły wywiadu z liderem Cenation.

John Cena na temat obecnej formy rosterów:
"Zawsze mówiłem, że powinniśmy wypuszczać najlepszy produkt jaki mamy, i idzie zauważyć że robimy to najlepiej, jak tylko potrafimy. Widać jak dynamika się zmienia. Wiele lat temu,  mogłeś spojrzeć na roster, gdzie znajdował się 'one-man show' z jednym facetem, którego wspierali inni zawodnicy. Myślę, że Attitude Era była trochę równa do tej ery. Teraz możecie zobaczyć wiele show, na których znajduje się dużo talentów gotowych do pokazania swojego talentu."

John Cena na temat przyjmowania projektów z poza WWE:
"Po prostu próbuje robić fajne rzeczy. Otwieram skrypt do 'The Wall', i 15 minut później jestem z tym skończony, kocham ten film i chcę być jego częścią. W każdym filmie w jakim mialetszanse zagrać, lub w TV show, w którym miałem szansę wystąpić, ludzie chwalą mnie i mówią, 'Hej, chciałbyś to zrobić?' Wtedy śmieje się i mówię, 'Tak, może być zabawnie' lub jestem bardzo poruszony przez to, co przeczytałem i mówię, 'Tak. W czym mogę pomóc?"

John Cena o decyzji, z kim zmierzy się na WrestleManii 33:
"Myślę o każdym wyzwaniu i starciu, mogę mieć własne, osobiste myśli tego, czego chcę, ale tak naprawdę wszystko leży w rękach naszej widowni. Nasza praca to dawanie im najlepszej rozgrywki, którą czujemy, że jest właściwa. Jeśli jest coś, co chcieliby zobaczyć, będą głośni i wokalni odnośnie tego, i my to robimy."

Czy chciałby się zmierzyć z Undertakerem?
"Undertaker jest niczym kamieniem węgielnym WWE, i tak jak mówię, chciałbym po prostu wejść do ringu z Andre the Giantem, wszystko przez szacunek i folklor, który znajdował się wokół Andre, myślę że Undertaker jest tego samego sortu, co on. Jeśli zapytasz się, czy chciałbym być w takim starciu, z taką legendą, moja odpowiedź będzie brzmieć 'tak'."
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki