WYWIAD: John Cena o sytuacji z The Rockiem i więcej


 Lider Cenation uczestniczył ostatnio w Q&A podczas Salt Lake Comic Con, gdzie wypowiedział się na temat najbardziej niezapomnianych starć w swojej karierze oraz szerzej o sytuacji z The Rockiem.

Najbardziej pamiętne pojedynki:

''Kiedy sprowadza się do bycia najbardziej niezapomnianym, zostawiam to w rękach ludzi takich jak Ty. Myślę, że sporo ludzi pamięta kilka starć, które miałem z The Rockiem, ponieważ to była naprawdę, naprawdę duża scena. Wiem, że kilka moich walk, które miałem z CM Punkiem są trochę niezapomniane. Była walka SummerSlam z Danielem Bryanem, która była niezapomniana. I, cholera, chciałbym myśleć, że pojedynek jaki miałem z AJ Stylesem (SummerSlam 2016) był dość przyzwoity.''


Sytuacja z The Rockiem:
''Przez dwa lata, The Rock i ja wyśmiewaliśmy siebie nawzajem jak tylko się dało. Zrobiło się to trochę osobiste. Powiedziałem kilka rzeczy, które nie były miłe. On powiedział kilka rzeczy, które nie były miłe. I mogę Cię zapewnić, w naszej pracy istnieje szara strefa, gdzie wyobraźnia staje się bardzo realna i my byliśmy w samym środku tej szarej strefy, każdy z nas oglądał swój ruch i nikt nie był zadowolony. Mieliśmy walkę w Miami na WrestleManii, w której zająłem drugie miejsce. Jestem z tego bardzo dumny. To bardzo spokojna droga o przyznaniu się do przegranej. Ale mieliśmy kolejne starcie na MetLife Stadium i byłem wystarczająco dobry żeby zakończyć pierwszy tego dnia i kiedy to zrobiłem, zdałem sobie sprawę ile tak naprawdę Dwayne Johnoson miał na głowie, i że tak naprawdę nie musiał wracać do WWE. Gadałem te całe bzdury kilka lat temu tylko po to żeby spróbować przywrócić go, ponieważ ja, tak jak wy, jestem fanem The Rocka. Więc powrócił i został w lepszej (części) dwóch lat, przegrywając tylko jedną walką w swoich ostatnich meczach w WWE.''

To, co powiedział mu po starciu na WrestleManii 29:
''Po wyliczeniu do trzech w Nowym Jorku, mieliśmy moment, gdzie się uścisnęliśmy i coś powiedziałem do niego. I było kilku ludzi, którzy się pytali, co do niego powiedziałem, i zawsze odpowiadałem - 'cóż, to wszystko jest pomiędzy mną, a nim'. Powiedziałem mu żeby zrobił sobie ze mną zdjęcie, kiedy pracowałem w Gold's Gym w 2000 roku, kiedy The Rock był jak błyskawica. I nie musiał zwracać na nikogo uwagi, nawet na ludzi, którzy mogli coś dla niego zrobić. Oto przeciętny pracownik Gold's Gym zafascynowany niesamowitą osobowością Dwayne'a The Rocka Johnsona. Podszedłem do niego i powiedziałem - 'Rock, będzie w porządku jeśli zrobimy sobie wspólnie zdjęcie?' Zrobiliśmy sobie, po czym dał mi kilka rad, jak dalej podążać z moją karierą, i nigdy żadnej z nich nie zrobił. I teraz rozumiem, naprawdę, jak był dla mnie ważny ten czas i jak bardzo znaczyło to dla mnie jako człowieka. Będąc blisko niego powiedziałem - 'pewnie nie będziesz o tym pamiętać, ale zrobiliśmy sobie zdjęcie w 2000 roku. To pozwoliło mi stanąć tutaj dzisiaj, i gdyby nie Ty, nie byłoby mnie tutaj dzisiaj'. I potem bardzo podziękowałem mu za to, co zrobił dla tego biznesu, za to, co zrobił dla mnie, i poszliśmy na zaplecze, gdzie uczestniczyliśmy razem w świętowaniu.''
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki