John Cena i Seth Rollins porównywani do Harta i Goldberga

  

Bret Hart udzielił ostatnio wywiadu, gdzie skrytykował Setha Rollinsa, który niezbyt uważa w ringu. Porównał swoją sytuację z Goldbergiem do sytuacji ze złamanym nosem Johna Ceny:

''Bill Goldberg kopnął mnie w głowę i zakończył moją karierę, ponieważ nie wiedział, co robi. Dostajesz gościa, który kosztował mnie milion milionów dolarów, ryzykując moją karierę, prawdopodobnie uszkadzając mój mózg, i wiele innych rzeczy, które się wydarzyły, ponieważ ktoś nie wiedział, co robimy. I dostajesz kogoś takiego jak Seth Rollins, który wzniósł się na szczyt i stał się wielką gwiazdą firmy. Co jeśli zabiłby Johna Cenę w ringu? Nie ma miejsca na takiego rodzaju błędy.'
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki