WYWIAD: John Cena o odejściu z WWE i dalszej przyszłości


John Cena udzielił dzisiejszego dnia wywiadu dla Zap2It.com, poniżej możecie przeczytać całe jego wypowiedzi:

''Byłem kamieniem węgielnym programu WWE od 2002 roku. To dużo czasu, więcej niż 10 lat. Tak dużo, że część naszej publiczności ma bezpośrednie samozadowolenie ze mną. 'Człowieku, Cena trzyma każdego w dole. Nie daje nowym gościom szansy.''

''Z punktu widzenia firmy, jak wiesz, trzymam ją bardzo blisko memu serca, parkiet jest otwarty, chłopcy. Odszedłem, zobaczymy kto zrobi krok w przód. I to mi się podoba. Aż tak bardzo jak chcę spróbować się zdystansować lub jak ktoś będzie próbował zdystansować mnie od WWE, nigdzie się nie wybiorę.''

''Osobiście, to daje mi lepszą perspektywę na ścieżce Dwayne'a Johnsona, możesz dostać się do pewnego punku i nie możesz przyciągać do siebie więcej fanów. Tak właściwie, moja wydajność z punktu widzenia firmy... zrobiłem tyle, ile mogłem - 15 zdobytych mistrzostw i mnóstwo innych osiągnięć. Nie wiem co mogę jeszcze zrobić, ale wciąż chcę być z ludźmi w budynku.''
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki