WYWIAD: John Cena o swojej formie, The Rocku i więcej


Wczorajszego dnia, John Cena udzielił krótkiego wywiadu dla MTV, gdzie został poruszony temat The Rocka oraz nagrywania filmów.

O wrestlingu i odgrywaniu ról filmowych w tym samym czasie, w przeciwieństwie do The Rocka:

''Moje życie jest z WWE. I na 38 lat, mówię każdemu, że czuję się silny i dobry niż kiedykolwiek. Myślę, że możesz sprawdzić RAW i obejrzeć każdy US Open Challenge, a moja akcja mówi sama za siebie. Kiedy taka szansa jak ta przychodzi, wykorzystam ją z tego samego powodu, co Dwayne. On w istocie pełen sukcesów, otrzymał więcej gałek ocznych i to jest mój cel. Więc kiedy taka szansa, jak ta przybędzie, pójdę po to. Ale w przeciwieństwie do Dwayne'a, nie wezmę przerwy, nie mam nic do jego osiągnięć - Ma najwięcej sukcesów jako gwiazda WWE w historii.''

Szacunek do The Rocka:

''Kilka lat temu, byłem zbyt arogancki, aby zobaczyć jego wizję. To niesamowite, jak po pokonaniu kogoś, ma się szacunek dla nich. Ale to, co zrobił było absolutnie poprawne, tam gdzie chciał pójść - jest tam teraz dziesięciokrotnie. Mam nadzieję, że mogę częściowo przejechać się po jego skrzydle.''
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki