WYWIAD: John Cena o The Rocku, lojalności do WWE i więcej


John Cena udzielił dzisiejszego dnia wywiadu dla FOX411, gdzie promował nowy film ze swoim udziałem, ''Trainwreck''. Poniżej macie przetłumaczony cały wywiad.

Masz główne role w dwóch filmach. Jesteś następnym Dwayne'm Johnsonem?

Jest tylko jeden Dwayne Johnson. To, co Dwayne zrobił jest absolutnie fantastyczne. Miał wizję, kiedy był tutaj w WWE. Promuje się jak szalony. Zobaczymy co zrobi John Cena, przed tym jak będzie wspominany w towarzystwie Dwayne'a Johnsona.

Grałeś zabawną scenę intymną z Amy Schumer. Jak było? Twoja dziewczyna, Nikki Bella, która gra główną rolę w ''Total Divas'' nie była zadowolona z tego. Teraz widzi, że cały film jest okej czy jest nadal zazdrosna?

Tak, to było niewygodne. Nigdy nie sądziłem, że dostanę rolę z pierwszego miejsca. Kiedy dostałem rolę, pomyślałem, że muszę być nagi. To były nerwy. Amy była fantastyczna. Każdy przyjął komedię. Nicole miała prawo być niezadowolona, ponieważ nie powiedziałem jej o tym od razu. Tak naprawdę to nigdy nie zbliżyłem się do niej z ''próbuję robić tą rzecz.'' Nicole ma prawo był zła, ponieważ powinienem jej powiedzieć o tym na początku. Jest wspaniała. Związek poarty jest na komunikacji. Ona wie, że jestem zakochany w niej po uszy.

Wyglądasz stosunkowo na prywatną osobę. Czy to dziwne, że Twoje prywatne życie otwarte jest do użytku publicznego?

To jest dziwne. Kiedy przyszli do nas z koncepcją ''Total Divas'' nie było to akceptowane wokół [WWE]. Te dziewczyny, których wybrano życie, są jednymi z najodważniejszych. Chciałe nie więcej niż sukcesu dla niej.

Wspomniałeś ostatnio, że nigdy nie opuścisz WWE. Dlaczego jesteś aż tak lojalny?

Przyjdzie taki czas, gdzie nie będę mógł występować w ringu. Jestem 38-latkiem. Tak więc, jeśli nie będę w ringu, chcę podążać jakąś drogą. Kocham to! Oglądam każdy singlowy pojedynek, ponieważ lubię to. Mija 12 lub 13 lat, widownia jest tak ekscytująca i elektryzująca. To trzyma mnie by wrócić.

Gdybyś chciał zmierzyć się przeciwko jakiemukolwiek wrestlerowi, zmarłemu lub żywemu, kto by to był, i kto by wygrał?

Przeszłość: Stone Cold Steve Austin, ponieważ jest naprawdę dla mnie inspiracją. Nasza widownia nie miałaby nic przeciwko temu. W tym samym oddechu, jest jeszcze kilka gwiazd, z którymi się jeszcze nie mierzyłem. Z nadzieją czekam w obliczu tych nowych twarzy.
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki