Seth Rollins o rywalizacji z Johnem Ceną, porównanie tytułów


Seth Rollins udzielił ostatnio wywiadu dla PodNasty Wrestling Podcast, gdzie zostały poruszone dwa tematy. Pierwszym była konfrontacja dwóch tytułów, pasa WWE World Heavyweight Championship z pasem Stanów Zjednoczonych. Seth następnie wypowiedział się na temat rywalizowania z Johnem Ceną. Poniżej możecie przeczytać jego wypowiedzi.

''Pas WWE World Heavyweight Championship jest najbardziej dominujący tytułem w firmie, nieważne co, nieważne kto nosi inny tytuł, to jest duży chłopiec, to jest to, czego każdy chce, i jeśli John Cena mówi Ci inaczej, kłamie.''

''Najważniejsze jest to, że zawsze rywalizuje z Johnem Ceną, John jest facetem, który ustawił poprzeczkę ekstremalnie wysoko przez ostatnie 10 lat, 12-15 lat, jest facetem, który - nie tylko w ringu, ale też poza ringiem - jest przykładem, jaką gwiazdą WWE powinno się być, poświęcić tyle czasu, aby to udowodnić, i to jest zdecydowanie to, co staram się by wyszło dobrze. Próbuję mieć etykę pracy i zarażać tym ludzi wokół mnie, tak jak robił to John przez ostatnie półtorej dekady, więc zawsze konkuruję z Johnem Ceną w mojej głowie, ale mój tytuł jest tytułem, i nie ma co do tego wątpliwości.''
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki