John Cena w najlepszym momencie Daniela Bryana w WWE


Daniel Bryan udzielił ostatnio wywiadu dla The Absury Park, gdzie między innymi wypowiedział się o swoim najlepszym momencie w WWE. Wspomniał tam bardzo szczególnie o Johnie Cenie. Poniżej macie to, co powiedział.

''Była to po prostu rozmowa między Triple H'em, Randy'm Ortonem i Johnem Ceną, ale fani tego nie mięli. Oni po prostu zaczęli chantować ''Yes!'' i ''Yes!'' i ''Yes!'' i ''Daniel Bryan'' i ''Yes!'' oraz więcej ''Yes!'' do tego stopnia, że niszczyli segment. John Cena jest tak sprytny i szybko na swych nogach, pociągnął mnie do przodu i zapytał mnie o coś takiego ''Jak się nazywasz?'' Powiedziałem ''Daniel Bryan'', i wszyscy byli zachwyceni. ''Skąd jesteś?'' ''Aberdeen, Waszyngton.'' Wszyscy byli zachwyceni jeszcze bardziej. ''Czy Twoja mama lub tata jest gwiazdą WWE?'' Powiedziałem, że nie, mój tata jest pracownikiem przy drewnie i jest wielki w okolicy, z czego każdy był zachwycony. To jest specjalne gównie dzięki temu, że to był ostatni raz, kiedy mój tata widział mnie jak walczyłem, zanim odszedł. I nie tylko to, ale został także wymieniony. Dla mnie, to bardzo szczególny moment. To mój ulubiony, nawet bardziej niż WrestleMania XXX. Jeśli zapytasz mnie o mój ulubiony moment we wrestlingu, to będzie to.''
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki