WYWIAD: John Cena o pasie US, Open Challenge i więcej


John Cena udzielił dzisiaj niedługiego wywiadu dla Caller.com w celu promocji niedzielnej gali Elimination Chamber. Bez dłuższego przedłużania, wspomniany wywiad.

O pasie Stanów Zjednoczonych:

''Nie sądzę, że pas Stanów Zjednoczonych otrzymuje taki szacunek, na jaki zasługuje. To naprawdę jest trofeum naszego kraju.''

O swoim springboard stunnerze:

''Oglądałem młodego faceta przez długi czas, który nazywał się Steve Austin. To jest coś podobnego do (Stone Cold Stunnera). I wiedziałem, że będę musiał przynieść małą niespodziankę dla Ruseva. Wierzcie lub nie, z całego mojego doświadczenia w ringu, naprawdę powracając na płótnie, praktykowałem to częściowo, mając przy tym trochę zabawy, i to jest to, co wymyśliłem.''

O Open Challenge:

''Chcę dawać szansę także nowym gwiazdom. Być może te gwiazdy, które czują, że są przykute w dole, są bez szans. Użyję Daniela Bryana jako wspaniały przykład. Rzeczy, które ten dzieciak musiał pokonać, aby dostać się do głównej sceny. Uważam, że jest wiele indywidualność tam; i chcę używać pasa Stanów Zjednoczonych jako platformy, przynajmniej aby dać szansę facetom, by wkroczyć na scenę.''
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki