Jim Ross o ostatnim wywiadzie Johna Ceny


Jim Ross wypowiedział się na temat poniedziałkowego podcastu Chrisa Jericho z Johnem Ceną. Oprócz tego wspomniał trochę o jego przeszłości dotyczącą OVW i UPW.

''Oglądałem wywiad Jericho/Ceny po RAW zeszłej nocy od początku do końca. ''Czułem się dobrze'' z niuansem i szerokim zakresem tematów, które Cena kierował bez zastrzeżeń z mojej perspektywy. Miło było ujrzeć słowa pochwały od Johna do naszej klasy rekrutacyjnej, które wysyłałem do OVW w Louisville by być trenowanym przez Danny'ego Davisa, Jima Cornette'a i firmę. Była to ekstra grupa licząca Cenę, Brocka Lesnara, Randy'ego Ortona, Dave'a Batistę i prawdopodobnie najlepszego naturalnego sportowca w obozie, Sheltona Benjamina. Cena wszedł tam jak po prostu zwykły facet z nienasyconą etykietą pracy oraz z czystą/uczciwą swoją miłością do biznesu. Postanowiłem wziąć Cenę do UPW już w dzień, kiedy miał swój tryout przeciwko Samoa Joe, który oglądałem. Śmieszny fakt... kiedy John był ''Prototype'm'' przypominał mi młodego Stinga.''
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki