WYWIAD: John Cena o emeryturze, NXT i więcej


Dzisiejszego dnia, John Cena udzielił wywiadu dla Digital Spy. Poniżej cały wywiad z 15-krotnym mistrzem WWE.

John Cena na temat odejścia na emeryturę:

''Krótko mówiąc, bardzo lubię swoją pracę. Każdy zawsze zadaje pytanie, ''Jak Ty to robisz?''. Uwielbiam pracować. Możesz usłyszeć to od każdego, ale ja to udowadaniam. Nie mowię tego, by raczyć kogokolwiek opinię, mówię to ponieważ kocham to, naprawdę. Chcę być w tej firmię tak długo jak tylko mogę, i mam taki zamiar. Kiedy będę o krok wolniejszy niż powinienem i nie powinno mnie tam być, nie będzie mnie już tam. To będzie bardzo, bardzo odpowiendie dla całej publiczności - jak wiemy, są bardzo wokalni. Kiedy nadejdzie czas odejścia, to będzie czas aby odejść.''

Co może jeszcze osiągnąć w WWE:

''Jeśli prezes siedziałby tutaj, mógłbyś powiedzieć, ''Hej człowieku, rozpocząłeś na terytorium kraju, by znaleźć się w świecie. Rozpocząłeś PPV, Ty rozwinęłeś WWE Network, to bardzo dużo na umieszczenie kogokolwiek poza biznes, co następne dla Ciebie?'' Nie ma zatrzymanych celów.
 Zawsze możemy iść gdzieś indziej. I naprawdę, naprawdę chcę, by WWE występowało regularnie w Chinach. Uważam, że powinniśmy także występować regularnie w Indiach. Nie jestem osobą, która rezerwuje live eventy, lecz robię cokolwiek, by takie wiadomości pchać do przodu, pomagając tym rzeczą, aby się wydarzyły. WrestleMania jest na Levi's Stadium. Powiniśmy robić każde show na stadionie! A potem powiniśmy zbudować ogromny stadion. To, co jest wspaniałe w WWE. Zawsze powiększamy rodzinę, zawsze są inne historie do powiedzenia, że nigdy w zasadzie nie ma końca. Mogę powiedzieć, że wciąż mam pasję do tego. Naprawdę kocham to i zobaczymy co będzie dalej, kiedy widzimy, co jest następne.''

O radzie dla Romana Reignsa przed walką z Brockiem Lesnarem:

''Powiedziałem mu żeby był po prostu sobą, kiedy tam wyjdzie i tak długo jak będzie stwarzał zamieszanie, uważam, że robi to w porządku.''

Na temat pracy z talentami przez ostatnie dwa lata:

Niektórzy ludzie nakładają stres na walkę wieczoru WrestleManii. Produkt wzrasta do takiego stopnia, że każdy pojedynek jest walką wieczoru. Celem każdego jest bycie zaangażowanym w WrestleManię. To było fajne, naprawdę, aby zauważyć emocje, przewidywania, by zawuważyć nerwy.. To jest coś, co nadal przechodzę. 

Jak może odbudować pas Stanów Zjednoczonych pokonując Ruseva: 

''Z perspektywy konkurencji nie musi być odbudowany. Sheamus miał go przed Rusevem, Rusev miał go i jest niepokonany. Myślę, że jest to świetne osiągnięcie, naprawdę. Obecnie jesteśmy w trudnej sytuacji z WWE Heavyweight Championem, który robi taką krzywdę, uwierz mi. Mówiłem po niemiecku po SummerSlam, kiedy otrzymałem tyle suplexów!''

O evencie NXT w San Jose dzisiaj wieczorem: 

''Mam zamiar próbować i zamieszać swój grafik dookoła i przejść za plecami - prawdopobnie będę miał na sobie maskę El Generico. Jestem naprawdę dumny z facetów, którzy z pewnością mają na mnie cel i chcą wziąć moją pracę! Jednak uważem, że tak właśnie powinno być, ale nie tylko Ci, którzy mówią o tym, ale też robią. Uważam, że zobaczysz naprawdę, naprawdę dynamiczne różnice w rosterze WWE, kiedy w przyszłym roku w Dallas odbędzie się WrestleMania.''

Potencjalna walka z Danielem Bryanem:

''Myślę, że teraz szczególnie, jeśli spojrzy się na niedzielę, on prawdopodobnie ma ten sam cel, co ja mam. [On chce] wygrać pas Interkontynentalny i zrobić z tego na tyle ważne, na ile może. Ja próbuję zdobyć pas Stanów Zjednoczonych, aby sprawić, by stał się na tyle ważny, na ile tylko mogę. Mamy wiele wydarzeń we wcześniejszych wspomnieniach, dlatego nie mówię, że to się nigdy nie wydarzy, ale prawdopodobnie nie wydarzy się to w niedziele. Trzeba czekać i patrzeć, ale cieszę się, że chce się i oczekuje się tego. Daniel jest cholernym przeciwnikiem do tego i to jest przyjemność, by być z nim w ringu.''

Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki