Nikki Bella na temat pomocy Johna Ceny


Bliźniaczki Bella udzieliły ostatnio wywiadu dla IBTimes.com, w którym rozmawiały na różne tematy, Nikki Bella wypowiedziała się na temat Johna Ceny, który jej pomagał w przygotowaniu psychicznym i nie tylko.

''John pomógł mi również przejść do następnego poziomu. Pokazał mi siłę, którą miałam w sobie, o której nigdy nie wiedziałam. Kiedy przeszłam do podnoszenia ciężarów, zawsze byłam dziewczyną, która uważała ''podnoszenie ciężarów powoduje, że jestem duża i gruba.'' Dało mi to siłę, której nigdy nie zauważyłam i wzięłam ją ze sobą do ringu. John naprawdę bardzo mi pomógł, nie tylko z moją psychiką w ringu mówiąc mi lepsze historie, ale po prostu pokazał mi swoją siłę i moc, która zawsze była we mnie i nigdy jej nie pokazałam.''
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki