Roman Reigns o porównywaniu Go do Johna Ceny i innych gwiazd


Ostatnio Roman Reigns wziął udział w WNS Podcast, gdzie udzielał wywiadu. Podczas tej rozmowy poruszono temat porównywania Reignsa do Johna Ceny oraz innych gwiazd, poniżej jego odpowiedź.

''Kiedy rozpoczynałem z wrestlingiem, porównywano mnie do wielu różnych ludzi. Razor Ramon, The Rock. Miałem kilka różnych cech i właściwości przeróżnych zawodników. Staram się nie być kimś, kto już nim był. Próbuję być pierwszym Romanem Reignsem, to wszystko, co robię. Nie będę kimś, kim nie jestem. Wiem kim jestem, skąd jestem oraz czego chcę. Bardzo pochlebia mi to, że jestem porównywany do kogoś, kto pracował tak ciężko i osiągnął sukces. Nie chcę tego, co on ma, chcę tego, co mam zamiar sobie wziąć.''

Kiedyś wspominałem o tym we wpisie o takim samym temacie, gdzie Reigns odniósł się wprost do Johna Ceny, macie to pod tym linkiem.
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

4 comments

Kliknij tutaj comments
Piter364
Jakub
3 stycznia 2015 20:18 ×

No i tutaj odpowiedzial w bardzo madry sposob gdyz gdy sie odniosl wprost do Ceny to mialem wrazenie jakby to byly slowa The Rocka. Roman mam nadzieje ze wygra Royal Rumble i bardzo mnie denerwuje jak ktos pisze ze Reigns to gorsza wersja Ceny gdyz tak jak Roman powiedzial Nie chce tego co John juz ma tylko tego co ma zamiar sobie wziac

Odpowiedz
avatar
3 stycznia 2015 20:51 ×

Możliwe, jeżeli tak naprawdę planują, to niech wykorzysta szansę zdobycia ''szczytu'' w WWE, ale tak porządnie.

Odpowiedz
avatar
Unknown
Jakub
3 stycznia 2015 22:10 ×

Jak dla mnie za szybko go promują. Nie kupuje ani jego postaci, ani jego SPunch. Niech najpierw pokażą jak wygląda w pobocznym pasu (nie mówię o Tag Team Champion), a nie od razu chcą tak go chcą posadzić. Jest wiele lepszych gwiazd i nadających się na WWE Champion, jednak niech poczekają z tym promowaniem Reigns'a z rok.

Odpowiedz
avatar
Piter364
Jakub
4 stycznia 2015 13:31 ×

Powiem tak. Nie widze nikogo innego do walki z Lesnarem na Wrestlemanii gdyz Brock po prostu zdominowal roster i teraz byloby dziwne gdyby ktos taki jak np. Bryan pokonal Lesnara dlatego wydaje mi sie ze Reigns jest najpowazniejszym kandydatem ale jak bedzie czas pokaze.

Odpowiedz
avatar

ConversionKonwersja BuźkiBuźki