Tyler Reks opisuje problem z Johnem Ceną, dawny incydent z jego finisherem


Była gwiazda WWE, Tyler Reks, udzielił ostatnio wywiadu, gdzie zostały poruszone dwie kwestie. Możecie o nich przeczytać poniżej:

Odnośnie głośnego incydentu z Johnem Ceną, który dotyczył akcji lidera Cenation, Attitude Adjustment, Reks wykonał akcje bardzo zbliżoną do jego finishera.

''No cóż, byliśmy na house showie, walczyłem z Eddiem Colonem, którego znałem dosyć dobrze. Byliśmy drudzy lub trzeci w karcie, ja szykowałem się już do wykonania Burning Hammer. Po wykonaniu akcji, powinien on patrzeć się w górę. To jak moonsault dla niego, a dla mnie DDT. Nie wiem, co my zrobiliśmy, byliśmy w pośpiechu czy coś. Nie wylądował swoim brzuchem, wylądował na plecach, a to wyglądało jak FU (Attitude Adjustment). Obaj pomyśleliśmy ''O cholera, John Cena będzie wkurzony.'' Kiedy powróciliśmy na zaplecze, John Cena popatrzył na monitor i powiedział coś takiego ''ah, Reks. Będziesz musiał znaleźć innego finishera.'' On uśmiechnął się w moją stronę, myślałem, że żartuje. Powiedziałe mu ''yeah man, przepraszam za to. To był rodzaj pomyłki, zrobimy to lepiej jutro.'' Myślałem, że zasugeruje, że to dobrze, nie jakby wyglądało jak jego.''

Długo nie trwała łaskawość Johna Ceny, kiedy zobaczył to ponownie.

''Użyłem tego na Bragging Rights 2010, John był dosłownie po drugiej stronie ringu ze mną, kiedy wykonałem to na Santino Marelli, nigdy nic mi nie powiedział o tym. Używałem tego 8 miesięcy na Superstars, przed tym wszystkim. Powróciłem za kulisy, byłem podekscytowany po dobrym pojedynku z Eddiem, nagle John Cena mnie zaczepił na oczach wszystkich i powiedział ''Jak myślisz, co ty robisz? Powiedziałem ci abyś zmienił swojego finishera.'' Odpowiedziałem ''Myślałem, że żartowałeś John. Wyszło źle zeszłej nocy. Naprawdę mi przykro.'' Zaczął na mnie krzyczeć, pytając mnie, kto dał mi pozwolenie na używanie tego. Zaczął bagatelizować, nazwał mnie idiotą, zapytał mnie także, czy podoba mi się tutaj praca. Odpowiedziałemu, że oczywiście. On powiedział ''Albo znajdziesz nowy finisher, albo zostaniesz zwolniony.'' Zostałem upokorzony, jestem dorosłym człowiekiem, dlaczego nie możemy mówić o tym, jak ludzie?''
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki