John Cena o braku jego heel turnu, Judd Apatow o jego osobowości, Vince McMahon


Variety przygotowało artykuł przyglądając się możliwej karierze Johna Ceny w Hollywood. Judd Apatow skomentował swoje przemyślenia na temat aktorstwa lidera Cenation:
''Nie zaznajomiłem się z jego innymi obowiązkami, dlatego nie miałem żadnych wcześniejszych uprzedzeń. Widziałem go tylko jako aktora, który wydawał się bardzo śmieszny. Przyglądaliśmy się wielu osobom, lecz on był zdecydowanie najzabawniejszy. Potem przyszedł i przeczytał swoją rolę przed nagrywaniem filmu, jest zabawniejszy niż ktokolwiek inny. Jest świetnym improwizatorem. Posiada świetne poczucie humoru, jest najbardziej profesjonalną osobą jaką kiedykolwiek spotkałem.''

Swoje pięć groszy w tym artykule dorzucił Vince McMahon:
''Pasja Johna dla naszej firmy wraz z jego charyzmą, etyką pracy i uczciwością uczyniła go światową gwiazdą i rolą modela. John ma również instynkt biznesowy i nienasycony głód wiedzy, który przekłada się na każdy sposób i są to jego klucze do sukcesu.''

W artykule zauważono, że John Cena jest człowiekiem firmy, został zapytany oto, czy zdejmie czapkę z towaru WWE, lecz ten odmówił mówiąc: ''Nie płacą mi za to, abym promował swoją fryzurę.''

John Cena skomentował także brak zmian w jego ubiorze oraz brak przejścia heel turnu:
''Kiedy to robisz, wszystko co powiedziałeś, wszystko co oznacza nie będzie miało już żadnego znaczenia. Jest to zły ruch biznesowy.''

Na sam koniec, John powiedział, że nie ma zamiaru opuszczać WWE dla Hollywood.
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki