Bad News Barrett o współpracy z Johnem Ceną


Bad News Barrett udzielił ostatnio wywiadu dla TenSport.com, gdzie między innymi wypowiedział się o współpracy z Johnem Ceną oraz o debiucie swoim:

''To był dla mnie dość intensywny okres w życiu, aby z nieznanego zawodnika, który 6 lat był w tym samym miejscu od czasu, kiedy zacząłą walczyć, otrzymał możliwość przybycia tutaj, otrzymując charakter main eventera oraz byciem factem, który rozpoczyna RAW z mikrofonem i kończy je atakiem na taką wielką gwiazdę jak John Cena, był to dla mnie ogromny skok w karierze w tym nieznanym świecie; Nie byłem od razu uznawany za kolesia najważniejszego w fabule. Więc między innymi dlatego był to dla mnie intensywny okres w życiu, ale także uwielbiałem każdą sekundę bycia tam. Pracowałem na to 6-7 lat, by znaleźć się tutaj, wielki ciężar został zdjęty z ramion; Tak naprawdę nie czułem dużej presji. Po prostu cieszyliśmy się z reakcji fanów i robiliśmy to dalej.''
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki