John Cena w ''11 gwiazd, którym walka zmieniła życie''


Na oficjalnej stronie WWE pojawił się artykuł dotyczący 11 gwiazd, którym walka zmieniła życie, nie zabrakło tam Johna Ceny. W artykule została wymieniona walka Johna Ceny z Kurtem Anglem na SmackDown 27 czerwca 2002 roku, czyli w debiucie lidera Cenation w WWE. Poniżej opis z WWE.com:

John Cena vs. Kurt Angle: SmackDown, June 27, 2002

''Walka, która zmieniła moje życie to ta pierwsza. Jak zasięg NXT rośnie i rośnie, rozwojówka WWE się zmienia. Wiele razy gwiazdy NXT są już ujmowane zanim dotrą do WWE. W dawnych czasach była tylko rozwojówka. Byłeś jak zawodnik Minor League Baseball. Ludzie mogą wiedziec o tobie, ale bardzo niewiele. Kiedy znalazłem się w telewizji i miałem oficjalny debiut było tak 'Ok, jestem teraz w TV. Historia naprawdę się teraz zaczyna.'

''To nie był tylko walka lub ciało pojedynku, był to fakt, że tak się wydarzyło. Nie było tak, że byłem mniej lub bardziej akceptowany za kulisami. Nie miałem poczucia prawa, osiągnięcia lub akceptowania. Wiedziałem, że był to mój początek. Patrząc do tyłu, nie był to właściwy start, niemniej jednak był to początek. Po prostu to nie działa. W sytuacji, ja byłem umieszczony w nie odpowiednim czasie. Chciałbym ewoluowac się w coś skrajnie innego i uciec stamtąd. Najważniejsze było to, że był to początek. Nie możesz miec dobrej historii bez złego początku.'' - JOHN CENA.




Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki