Wywiad z Johnem Ceną - Przygotowania do walki z Brayem Wyattem, jego dziedzictwo, kondycja Triple Ha, streak Undertakera i więcej


Ostatnio John Cena udzielił wywiadu dla AMNY.com, oto kilka najważniejszych tematów dotyczących WrestleManii XXX:

Jak przygotowuje się do walki z Brayem Wyattem?:
''On jest trudnym przeciwnikiem, ponieważ nie muszę wiedzieć, co on będzie chciał zrobić. Wielu moich przeciwników z WrestleManii chcieli wygrywać. Bray powiedział mi, że 6 kwietnia najważniejszą jego rzeczą będzie zrujnowanie jego dziedzictwa. Trudno jest my wymyślić plan, aby z nim zwyciężyć. Ze strony neutralnej (fanów) to jest to, co interesuje w WrestleManii.''

Jakie jest twoje dziedzictwo?:
''Otwarcie mówię, że kocham WWE. Naprawdę kieruje się słowami pracowitości, lojalności i szacunku. Określenie jest na moich koszulkach, ale to po prostu oznacza ciężką pracę, szanowanie innych, nawet jeśli są twoimi wrogami oraz bycie lojalnym tym, którzy są tobie lojalni.''

Na co nie może się doczekać z perspektywy fana?:
''Jestem członkiem WWE Universe. Jestem fanem jak każda inna gwiazda. Naprawdę nie mogę ć się Andre the Giant Memorial Battle Royal, ponieważ w ringu będzie znajdowało się 30 zawodników i każdy będzie miał szansę mieć swój moment na WrestleManii. Jestem także ciekaw starcia Daniela Bryana z Triple Hem. Daniel Bryan jest wspaniałym człowiekiem. On ma tyle pasji, jak nikt inny w WWE.''

Kondycja Triple Ha, który ostatnimi czasy nie walczył:
''On jest moim szef, ale również z nim walczyłem na WrestleManiach. On może nosić garnitur i być Triple Hem, który znajduje się w siedzibie WWE w Stamford, jednak on jest ciągle gotowy do gry. On jest po prostu weteranem. Gratulacje Daniel Bryan, masz to co prosiłeś. Nie mogę doczekać się tego starcia.''

Nieprawdopodobny streak Undertakera:
''Ma bardzo dobrą passę. Patrząc w poprzednie lata, Undertaker miał dwie świetne walki z Shawnem Michaelsem i wspaniały mecz z Triple Hem. Walczyc ponad 20 lat, to bardzo dużo. Czuję się już stary, dostając ciosy i akcje, a to dopiero będzie moja 11 WrestleMania. Mogę tylko sobie wyobrazić jak to jest. Nie byłem nigdy z Undertakerem w ringu na WrestleManii, ale byłem z nim w ringu na innych galach, także z Brockiem Lesnarem.


Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki