John Cena o szybkim powrocie, planach na WrestleManię XXX oraz o wymarzonych super mocach


Marvel.com przeprowadziło ostatnio wywiad z obecnym World Championem Johnem Ceną. Poniżej najważniejsze szczegóły rozmowy z Liderem Cenation.

Ostatnio powróciłeś do ringu szybciej niż się spodziewano. Co skłoniło ciebie do tak szybkiego powrotu?
"Naprawdę uwielbiam tą prace. Nie wiem czy wszyscy mnie tam kochają, ale to nie powinno psuć mojej pracy. W WWE znalazłem swój dom, a jeśli tam mnie nie ma, to robię wszystko, aby znaleźć się tam z powrotem. Myślę, że pomogło mi to do szybszego powrotu, a bardzo się na tym skoncentrowałem.''

W tą sobotę będą sprzedawane bilety na WrestleManię w Nowym Orleanie. Co będziesz chciał zrobić na najbliższej WrestleManii?
"Byłem częścią WrestleManii XX i patrząc na oś czasu z XX do teraz, to możemy zobaczyć, że tamci zawodnicy są teraz wielką siłą napędową firmy. Kto pyta się, co wydarzy się na WrestleManii XXX? Chciałbym coś o tym wiedzieć. Przede wszystkim jestem zadowolony, że bilety na galę będą już dostępne do zakupu już od 16 listopada, ponieważ pokazuje to jak ważną galą jest WrestleMania XXX."

U niektórych osób wydaje się im, że masz super moce. Jeśli mógłbyś je mieć, to jakie one by były?
"Chciałbym być niewidzialny, bo mówią "You Can't See Me". Może klonowanie? W ten sposób mógłbym się znajdować w kilku miejscach naraz. Naprawdę lubię być w ringu i lubię wycieczki WWE dwóch brandów. Jeśli byłem tylko obecny na jednym wydarzeniu, to będę próbować pokazywać się wszędzie."
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

ConversionKonwersja BuźkiBuźki