WYWIAD: John Cena odpowiada na pytania WWE.com



Kiedy John Cena stanął w ringu noc po przegranej na PPV SummerSlam, to jego triceps był uszkodzony. Oczekiwano, że przerwa Johna Ceny będzie trwała co najmniej cztery miesiące, do aż sześciu. 11-krotny WWE Champion powróci do ringu znacznie przed wyznaczonym terminem, wracając na Hell in a Cell 27 października, po dwóch i pół miesiąca przerwy. Kiedy John musi zrobić przerwę z powodu urazu, to próbuje zawsze powracać wcześniej niż oczekiwano. WWE przeprowadziło ekskluzywny wywiad z Liderem Cenation, na który serdecznie was zapraszam!


WWE.com: Twój powrót jest o wiele wcześniejszy niż oczekiwali tego fani WWE. Twój harmonogram wskazywał, że nie będziesz obecny przez 4-6 miesięcy. Było tylko dwa. Czy było to dla ciebie trudne, gdy musiałeś być z dala?

John Cena: Dla większości osób z urazami po operacji jest, to trudne doświadczenie. Mogę trochę czasu spędzić próżnując albo brać się do pracy od zaraz. Dosłownie przestrzegać zasad. Idę do fizjoterapeuty. Staje się to moją pracą. Kiedy nie wykonuje pracy w ringu WWE, to moim zadaniem jest, aby powrócić do tego pierścienia. Kiedy mam uraz, to przez cały dzień próbuje uzyskać więcej siły, aby czuć się lepiej. Jestem oddanym fizycznym pacjentem, któremu to pomaga.

WWE.com: Czy masz coś szczególnego w swoim ciele, w którym możesz wyleczyć tak szybko od urazu? Zawsze starasz się wrócić wcześniej niż przewidywano.

John Cena: Proszę nie szerzyć pogłosek, że jestem jakimś rzeczywistym X-Menem lub coś takiego. Dlatego, że lekarze dają mi takie harmonogramy, w których chcą ostrożności. Nie chcą, aby operacja przeszła nie pomyślnie. Są to wszelkie operacje, które wymyślili w terminie, aby wyleczyć uraz. Dlatego od 4 do 6 miesięcy.

WWE.com: Jesteś zaskoczony, że tak szybko powrócisz?

John Cena: Nie, jestem szczęśliwy, że tak wszystko pomyślnie poszło. Nie czułem się tak źle po doznaniu urazu. Dwa tygodnie przed SummerSlam zacząłem czuć wielki ból w okolicy szyi. Mamy najlepszych chirurgów i zespół terapii fizycznej. Mam wielką wiarę w moich lekarzy. Gdy nadszedł czas na, aby sprawdzić zakres ruchu lub test wytrzymałościowy, to dużo ludzi - gdy jest to ich pierwsza operacja, to chcą czekać kilka tygodni, za nim to zrobią. Chciałbym powiedzieć "Hej, mam nową rękę. Zobaczmy jak to działa.

WWE.com: Czy na siłowni podnosisz już ciężary, czy jeszcze nie jesteś gotowy?

John Cena: Trening na siłowni zacząłem 16 dni po zabiegu, ponieważ musiałem poczekać na szwy. Największym problemem było ryzyko infekcji. Szwy zostały zdjęte po 14 dniach. Dwa dni czekałem na zagojenie. Tak, te pierwsze dwa tygodnie były trudne.


WWE.com: Co robiłeś przez te dwa tygodnie w domu?

John Cena: Dużo lodu, dużo elektrycznej stymulacji i duże wzmocnienie, wszystko wokół łokcia. Rehabilitacja barku, ćwiczenia wzmacniające. Fizykoterapia 2 razy dziennie przez sześć dni w tygodniu.

WWE.com: Jeśli miałeś trochę wolnego czasu, to co musiałeś robić, aby utrzymać prawidłowy stan umysłu?

John Cena: Uczenie się chińskiego, potrzebne wydatki osobiste albo spędzanie z piękną kobietą.

WWE.com: Jak u ciebie z chińskim?

John Cena: Każdego dnia jest coraz lepiej.

WWE.com: Czy mówisz po mandaryńsku lub kantońskim?

John Cena: Mandaryńsku

WWE.com: Kiedy ostatni raz widzieliśmy ciebie, to straciłeś pas WWE na rzecz Daniela Bryana. Jak się czujesz na powrót i na walkę o pas World Heavyweight Championship? Czy czujesz jakieś różnice między tymi dwoma tytułami?

John Cena: Jestem ogromnie wdzięczny za danie mi takiej okazji. Daniel na pewno zasługuje na bycie WWE Championem, ze względu na okoliczności, które mu się przytrafiły, to nie mogę pomóc, ale czuję sympatię do tego faceta. Dla mnie każdy pojedynek będzie w porządku. Nazywanie mnie pretendentem do pasa Wagi Ciężkiej jest błogosławieństwem.


WWE.com: Czy przewidujesz rewanż z Danielem Bryanem?

John Cena: Ostatecznie, tak. Nie sądzę, aby Daniel Bryan w najbliższym czasie zawiesił buty na sznurku. Więc czemu nie.

WWE.com: Czy nie uważasz, że powrót mógłby być wielką chwilą gdybyś powrócił na Survivor Series, w swoim rodzinnym mieście Bostonie? 

John Cena: Wielkie chwilę są dla mnie chwilami, które faktycznie są ważne. Kiedy jestem w stanie walczyć, to chce być częściwo aktywny w rosterze WWE. Myślę, że to egoistyczne. Chcę być z powrotem w ringu. Tęsknie za fanami i mam nadzieje, że oni też tęsknią

WWE.com: Kiedy nie występujesz i nie występujesz, to oglądasz co tydzień Monday Night RAW?

John Cena: W każdym tygodniu.

WWE.com: Kiedy to robisz, to wyobrażasz sobie, jak to będzie, jeśli byłby ktoś inny?

John Cena: Wcale nie. Musisz pamiętać, że najpierw musisz być fanem WWE, aby móc potem zostać zawodnikiem.

WWE.com: Jesteś już ponad 10 lat, jesteś weteranem i wielką gwiazdą, czy oglądasz RAW jako fan?

John Cena: Oglądam dużo WWE prawie jak każdy, ponieważ uwielbiam to. To jest, to co lubię robić. Nie zmusza mnie to do oglądania. W poniedziałki jestem podekscytowany. Jestem podekscytowany by zobaczyć show.

WWE.com: Nie miałeś wiele kontuzji i kiedy odejdziesz, odejdziesz na bardzo krótki okres. Czujesz czasami, że te urazy zmuszają cie do zmiany walki w ringu?

John Cena: Jeśli psuje to moją technikę, to nie jestem naukowcem żeby to zrobić.

WWE.com: Jakie jest twoje samopoczucie przed walką z Alberto Del Rio na Hell in a Cell w Miami?

John Cena: Jestem tak podekscytowany, że powracam. Nie masz pojęcia. Będąc kontuzjowanym jest ciężko. Wiem, że to biznes, w którym masz tylko jedno okno do wykonania i będąc tutaj przez 11 lat, to okno zamyka mi się na co dzień, więc chce każdy dzień spędzać w ringu. Jadę do Performence Center, aby wykonać sobie ostatni test. Wiem, że Alberto Del Rio jest na szczycie swojej gry, ale będzie mu ciężko wypaść przyzwoicie w Miami. Chcę, aby Miami było specjalne.

-------------------------------
Nie kopiować bez pozwolenia! Pytać o zgodę autora!!!
Następny
« Poprzedni
Poprzednie
Następny post »

1 comments:

Kliknij tutaj comments
a
Jakub
12 października 2013 22:33 ×

Bardzo ciekawy wywiad, przyjemnie się czytało :)

a
Odpowiedz
avatar

ConversionKonwersja BuźkiBuźki